Maar toch wilde ik komen kijken naar de MG onderdelenbeurs te Houten. Dus ik even de wegenwacht gebeld en die heeft hem voor mij aangezwengeld. Hij had de accu ook doorgemeten en het blijkt dat hij op 3 cellen werkt i.p.v. 4
Maar hij lade wel bij dus rijden was geen probleem. Wel dat ik binnenkort aan een nieuwe accu toe ben maar dat spreekt voor zich. Mooi, karren maar. Net buiten Nijmegen op de snelweg ging het rode lampje van de accu branden
Alleen het controle lampje van de airbag bleef knipperen. Ik ben rustig naar huis gereden en heb zojuist Rick afgebeld 




