

Jodc schreefColon het was het 2de van onderen (geel met een cirkeltje erin met 'tandjes' er rond). Weet iemand wat dit lampje betekent (het was alvast niet de abs...)?




Jodc schreefColonHeel erg bedankt! Ik heb een stepspeed F, dus het was een gearbox fault... Minder goed nieuws dus:-) Alvast bedankt voor de info!









Frankiefrank schreefColonJa, echter wat het was? Het heeft zichzelf opgelost, de monteur bij de garage stond ook met zijn mond vol tanden.
Hij denkt zelf ergens een los contactje. Het lampje had in ieder geval geen gevaar.
Wel goed nieuws, de auto is zonder problemen door de grote beurt gekomen! Het enigste wat er aan schort was dat de High performance luchtfilter op was. Die word morgen vervangen. Verder kon de monteur mij vertellen dat het klepje bij de 2 uitlaten er tussen uit was gehaald? Het had verder geen gevaar volgens hem gezien dit klepje anders alleen open zou gaan bij extreme belasting. Nu stond die altijd open.
Wel misschien slecht nieuws, mijn auto heeft mogelijk ooit eens een lichte aanrijding gehad.![]()
Het viel de monteur direct op, mijn voorbumper zat een beetje scheef, Hier ook maar direct een afspraak voor gemaakt dat deze recht moet worden gezet, dit gebeurd 28 september. Je kunt het echt helemaal niet zien, tot dat je er op gaat letten.
Of dit door een aanrijding komt of niet dat weet ik natuurlijk niet. Wel weet ik dat de auto is omgebouwd van rechts naar links.![]()
Weer een stuk wijzer geworden over mijn MG, nog 1 klein stukje goed nieuws, ik heb een hardtop in Duitsland gescoord via een bieding voor 270 euro! Weliswaar wel zwart, maar in uitmuntende staat! Komende vrijdag even een ritje naar Duitsland dus.
Sorry voor het lange verhaal ik moest het even delen met iemand anders dan mijn vriendin.![]()
Die word zo langzamerhand gek van de auto.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.