








Bruno schreefColon... een beetje gelijk, maar ik haat dan ook zo'n gereedschap, vandaar...
anders konden we daar weer een boompje over opzetten 
Helmet schreefColonEven terug naar de dopmaat. 19 dus en die sierdopjes, kan ik die dan er af wippen? En ook weer terug opzetten dan? Nooit geweten...


Janmgf schreefColonBij mijn weten moeten de sierkapjes ALTIJD verwijderd worden.
Met een speciaal kunststof trekkertje is dat eenvoudig te doen.
Dit dingetje is te koop bij de dealer.
En uiteraard weer terugplaatsen als het karwei er op zit.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.