Ben ik net drie weken verplicht trotse eigenaar van een nieuwe radiateur is het vrijdag weer een wiellager dat kapot is geraakt. *^%#$^)_(@#*$(_*&)(*#&^%^#^*&$^
De rit naar huis was met een steeds meer aanzwellende 'zoem' en in Oosterbeek was het meer een 'schraap' die een trilling door de gehele auto veroorzaakte.
Meteen door naar de garage en op de brug waren we er na een paar minuten al achter; Links achter is het wiellager kapot. De wiel kon je vastpakken en lichtelijk heen en weer bewegen.
Best eng als je bedenkt dat je daarmee hebt rondgereden. Al was het maar voor die 25km. naar huis.
Anyway, hij staat weer langs de kant en wordt over een week gerepareerd.
When does the hurting stop...







