door Henny2 » za nov 20, 2010 6:24 pm
Ik woon in Oosterhout dus.......(maar dan wel in Noord Brabant en dus niet in gelderland!!??)
Hoe lang moet ik ze bewaren voor je ? (ik denk niet dat ik snel in de buurt van Weert kom).
Ik hoor het wel van je.
Groet Henny.