Zoals beloofd komt er ook nog beeldmateriaal. Gister heb ik de remlichten ontvangen en dit ziet er echt wel mooier uit dan de standaard licht bolletjes.
Veel meer licht en het geheel gaat gelijk met het 3e remlicht aan ipv de vertraging tussen normaal en LED.
Heb jaaaren geleden twee setjes gehad: voor de standlichten en voor de nummerplaat verlichting (wel voor een andere auto). De dingen gingen veel te snel stuk... ook de volgende setjes. Uiteindelijk weer naar OEM geswitcht.
Ik neem aan dat de kwalitteit ondertussen beter is geworden.