


Remieme schreefColonUltimate schreefColonJe mag met je MG niet eens iets of iemand trekken!
Kijk maar op je kentekenbewijs, geremd en ongeremd, 0kg!
Het sleepoog is enkel bestemd om de MG in geval van nood op een autoambulance te kunnen trekken mbv een lier imho.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.