



Als ik me niet vergis zorgen die dingen ervoor dat je ECU denkt dat de motor nog koud is en zal dus het mengsel aanpassen (meer benzine inspuiten bv) waardoor je idd wel meer pk's zult krijgen, maar ook vroeg of laat je motor in de soep zult draaien.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.