

Andros schreefColonMeteen bij de accu zelf en gebruik alsjeblieft een relais. Lijkt me een stukje veiliger





D.B.C. schreefColon

masterpiece schreefColonDjw, Maar hoe moet je die dan opnieuw synchroniseren ?


philipvanv schreefColonAls je het ter beveiliging wilt gebruiken kan je een zekering van 16A in parallel zetten. Op die manier blijft de radio en het klokje werken wanneer je de massasleutel eraf haalt, maar als je de auto probeert te starten springt deze direct.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.