Nu heb ik wel al eens de halve auto uit elkaar gehad met de bedoeling om mijn verloren steeksleutel terug te vinden (
Nu heb ik al op de .org forums gelezen dat die handrem er rond geperst zit en de enige manier om ze los te krijgen is om ze kapot te maken??
Dat zie ik dus niet bepaald zitten
Is het mogelijk om de middentunnel half omhoog te krijgen om er net genoeg aan te kunnen?
Of is er een andere manier om die handrem los te krijgen?
