BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
Versnellingsmechanisme vervangen... makkelijk?
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Versnellingsmechanisme vervangen... makkelijk?

    door BlackFox » za okt 23, 2010 10:47 am

    Nu ik eindelijk een ander versnellingsmechanisme heb (nogmaals dank, Sander! ;)), kan ik eens iets doen aan de speling van mijn huidig versleten mechanisme.

    Nu heb ik wel al eens de halve auto uit elkaar gehad met de bedoeling om mijn verloren steeksleutel terug te vinden ( :mrgreen: ), maar toen de middentunnel weg moest zat ik vast omdat de handrem niet los wou.
    Nu heb ik al op de .org forums gelezen dat die handrem er rond geperst zit en de enige manier om ze los te krijgen is om ze kapot te maken??
    Dat zie ik dus niet bepaald zitten :lol:

    Is het mogelijk om de middentunnel half omhoog te krijgen om er net genoeg aan te kunnen?
    Of is er een andere manier om die handrem los te krijgen?
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten