Gezien het feit dat ik vorig jaar een hele hoop zeik heb gehad op het keurstation waardoor mijn F tot 3x toe niet door de keuring kwam ga ik dit jaar zeker ergens anders.
Ik hoop dat de katalysator nog in orde is, dit punt vrees ik het meeste.
Nu is mijn vraag, en dan vooral aan de rijders van Zuid-Limburg, waar gaan jullie normaal en is dit een goede optie?
Ik heb geen zin dit jaar weer eens met mijn 215 banden het hele binnenwerk van het spatbord te moeten demonteren omdat deze bij volledig insturen raakt.....
Greetz,
Tom





