



hans schwarte schreefColonWie heeft een adresje?
De F staat schuin en moet dus op hoogte gebracht worden. Van Noort heeft de pomp kapot en de garage in Roosendaal vraagt 60,= maar kan pas over 2 weken. Dus op zoek naar een ander adresje.
Wie heeft tips?
Hans


Bruno schreefColonAls je in de buurt van de Berg komt, doe ik het wel effen tussen "de soep en de pattaten" en ja, op druk, niet op hoogte, zoals het wel degelijk moet.

Bruno schreefColonAls je in de buurt van de Berg komt, doe ik het wel effen tussen "de soep en de pattaten" en ja, op druk, niet op hoogte, zoals het wel degelijk moet.




Hippert schreefColonEr zijn bijzonder weinig garages die de hoogte zetten door middel van een drukmeter. Ik kan zelf in iedergeval niemand in friesland vinden die dat op die manier doet (ze doen het hier zelfs niet bij de bekende MG specialisten) ....Wel met een meetlint
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.