Hallo Kris,
Er zijn wel wat mogelijkheden, maar alles wordt een beetje bepaald door wat er wettelijk (lees: autokeuring) wordt toegelaten en dat kan wel eens in de loop van tijd en plaats veranderen. Anyway, wat er mogelijk is:
- andere blokken: (Greenstuff's zijn wel OK, alhoewel er hier en daar blokjes opduiken die alles behalve goed presteren. Het zijn echter geen supperblokken en velen halen enkel het voordeel van de reductie van het stof aan)
- andere schijven: dezelfde maat of grotere of nog grotere, geperforeerd, gegroefd, ... er is wel wat mogelijk.
- andere remklauwen: De Trophy en de TF160 hebben vooraan klauwen met 4 zuigers, die (dus) ook groter is.
- bracket: je kan dmv. een bracket de beweging van de remcillinder (NL ?) sterk reduceren wat een steviger gevoel in het pedaal geeft.
- stalen remleidingen: iets om te doen als al de rest al geïmplemnteerd is en anders voor de fun of it....
Het één en ander vind je op de volgende pagina:
http://www.mgtf.be/MO_TU_BR_main.html
PS.: vergeet ook niet de kwaliteit (en afmetingen) van de banden in overweging te nemen bij aanpassingen voor een optimale remcapaciteit.