BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
pomp
    paul van R
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON zo maart 25, 2007 5:26 pm
    WoonplaatsCOLON Leidschendam

pomp

door paul van R » do sep 09, 2010 1:42 pm

Voor het op hoogte brengen van het veersysteem worden er naast de normaal aangeboden pompen ook een vetspuit die ook geschikt is voor vloeistoffen aangeboden. Hiermee wordt gesuggereerd dat je met een goedkope oplossing probleemloos het veersysteem op hoogte kan brengen. Kan iemand dit bevestigen dat dit goed werkt??
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » do sep 09, 2010 5:37 pm

kan niet goed werken in mijn ogen. bv : Je moet eerst lucht uit de arm van de pomp trekken, alvorens je product toevoegd en hoe correct is dan de hoeveelheid druk. Kan je het aflezen op een meter ?
    Een hoop geknoei in mijn ogen.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

door LEBLAR » do sep 09, 2010 6:24 pm

Helemaal eens met Bruno. Voorts, met welke druk werkt een vetspuit en wat voor afdichtingen worden gebruikt, als ze al gebruikt worden. Hydragas vloestof is erg dun, vet erg dik.
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
    paul van R
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 101
    GeregistreerdCOLON zo maart 25, 2007 5:26 pm
    WoonplaatsCOLON Leidschendam

door paul van R » do sep 09, 2010 10:05 pm

Ik heb ook zo mijn bedenkingen hieronder het emailadres:
    http://www.mgfcarparts.org.uk/mgf-hydrogas-unit.php

met de omschrijven als volgt:
    Dit is een nieuwe Hydragas of Hydroelastic schorsing pomp met rubberen afdichtingen voor vloeibare pompen , compleet met 400 psi ( ca. 30 bar) manometer pak gemonteerd op roestvrijstalen fittingen en 1 meter hoge druk slang met een speciale hoek -adapter , waardoor gemakkelijke toegang tot de opnieuw onder druk punten.

De pomp is gebouwd voor hydragas suspensievloeistof en zal ook goed werken op antivries mengsel, omdat dit is een erkend alternatief voor de ophanging van het voertuig hoogte te resetten.

Het apparaat is geschikt voor alle auto's met behulp van de standaard aansluitingen zoals Schrader inflator gevonden op de metro , Allegro , Austin 1100/1300 , MGF en een verscheidenheid aan andere Rover en Leyland voertuigen. Dit apparaat is zeer geschikt voor MGFs
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

door Tukker » vr sep 10, 2010 1:36 pm

Ik denk dat dit prima kan werken als je eerst de slang vult en lucht vrij is, echter is er geen mogelijkheid om druk af te laten als je te hoog staat. :cry:
    goodgoan Tom

[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1