Ik heb een vraag met betrekking tot mijn MGF. Het is een MPI bj2000.
Door het lezen van diverse berichten op dit forum heb ik een beetje een HGF fobie.
Ik hou altijd de temperatuur metertjes goed in de gaten. Wat mij is opgevallen is dat de watertemp meter na 1km al bijna halverwege staat. Hier blijft hij dan ook altijd op hetzelfde punt staan. Is dit normaal dat dit zo snel gaat?
De Olie temp stijgt vrij langszaam en blijft bij normaal rijden bij ongeveer 120 graden staan. Uit andere berichten op dit forum lijkt dit vrij hoog. Maar het rode gedeelte is nog ver weg. Is dit een normale temperatuur?



