BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
stuurt vlot naar links minder vlot naar rechts
  • jelle
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 18
    GeregistreerdCOLON zo sep 05, 2010 9:39 pm
    WoonplaatsCOLON veerle laakdal

    stuurt vlot naar links minder vlot naar rechts

    door jelle » ma sep 06, 2010 9:39 am

    hallo

    ben hier vrij nieuw
    en heb al een vraagje
    kan het zijn dat mijn stuurshappen versleten zijn
    heb net een fje gekocht dat 2 jaar stil heeft gestaan
    met de voorwielen iets afgezet

    en hij stuurt vlot naar links maar stroever naar rechts

    iemand hier ervaring mee
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma sep 06, 2010 10:18 am

    waarschijnlijk moet je EPAS (stuurbekrachtiging) servo's afgesteld worden.

    Klikkerdeklik
  • jelle
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 18
    GeregistreerdCOLON zo sep 05, 2010 9:39 pm
    WoonplaatsCOLON veerle laakdal

    door jelle » ma sep 06, 2010 10:26 am

    euhm :shock:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma sep 06, 2010 10:30 am

    Bezoek anders Bruno eens op Den Berg (Schriek), ligt zo'n 30 km bij je vandaan.

    Hij heeft al vaker de servo's afgesteld. FF een pb-tje sturen voor een afspraak ;)
  • jelle
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 18
    GeregistreerdCOLON zo sep 05, 2010 9:39 pm
    WoonplaatsCOLON veerle laakdal

    door jelle » ma sep 06, 2010 11:33 am

    zal hem even opzoeken en het hem vragen
    heeft die een eigen zaak of zo???

    of is het gewoon een hobbyist
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma sep 06, 2010 12:58 pm

    Bruno heeft een uit de hand gelopen hobby ;)

    Velen hier hebben hun MG bij Bruno in onderhoud. Waaronder ikzelf.
    Er wordt met liefde en kennis aan de auto gewerkt. En ondertussen kan je vaak gezellig babbelen met gelijkgezinden :)

    Je gaat er beslist geen spijt van krijgen :)
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten