door piensken007 » za sep 04, 2010 7:44 pm
hey,
vandaag een potentiele koper langs gehad (1 met blijkbaar veel verstand van mg)
kon me vertellen waarom mijn voorkant scheef hangt...
blijkbaar is mijn vooreste subframe scheef. (links)
kan iemand eens zeggen wat hieraan tedoen is?
grtz
Night blue Mg f 2000
to do: waterpomp, k&n 57i, luchtklep
done: windscherm