Maar toen ik hem in z'n 1 wilde doen schoot de kabel los.
Ik weet niet of het jullie iets zegt, maar onderaan de pook zit een bol (zegmaar) en aan de kabel een kom, die normaal in elkaar horen.
Deze zijn dus nu los van elkaar.
Volgens mij is het alleen niet makkelijk om de bol weer in de kom te krijgen.
Wie heeft tips of een eerdere ervaring hier mee?
Wil zooo graag rijden nu het weer wat mooier weer is



