BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Olie
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Olie

    door ttdesign6 » zo aug 15, 2010 4:03 pm

    Ik ga morgen naar Parijs met de MG. Ik heb het oliepeil nog even nagekeken en dit stond net boven het streepje min. Zeker bijvullen dus.
    Nu heb ik even een probleem, aangezien de olie van de MG bij alle andere kannen olie is gekomen (een stuk of 10) heb ik even geen idee meer wat er voor olie in zit. Ik neem aan AW 10-40. Is dit het meest gebruikelijk voor de MG?

    Lekker slim van mezelf dit niet even te markeren maargoed het is nu te laat.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    door Rob » zo aug 15, 2010 5:38 pm

    Hoi Tom,

    Ik weet natuurlijk niet wat jij erin hebt gegooid maar normaliter 10W40 full synthetische olie.

    goeie reis,

    Rob
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » zo aug 15, 2010 7:31 pm

    Ik neem ook aan dat dat het gewoon is. Heb de olie bij een garage gehaald die op kenteken de juiste olie bij de auto zoekt.

    Stom van me dat ik niet even de naam van de auto op de kan heb gezet, niet wetende dat er veel in de kelder staan. Krijg je met meerdere auto's.

    Naja, dan vul ik straks gewoon bij met de 10-40. Nog op de weg vanavond, ik ben nu nog in Sittard :P
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten