

Sander schreefColonZo hoort het te zijn. Gewoon zo laten.

Carl schreefColonSander schreefColonZo hoort het te zijn. Gewoon zo laten.
zulke uitspraken schreeuwen voor een verklaring!



LEBLAR schreefColonDeze opmerking is al vaker langs gekomen. Overigens begrijp ik de vergelijking met een radiator thuis niet want daar doen ze het wel goed. (Warm water boven in koud water onder uit)

Sander schreefColonTijd voor een foto van een F radiateur met een IR camera



LEBLAR schreefColonEen huis radiator geeft veel warmte af door straling en veel minder door convectie.


Tukker schreefColonHet lucht verhaal lijkt mij niet juist want dan zou je deze niet hoeven te ontluchten, een deel zal mee drijven maar een anderdeel blijft in de hoek ook na een dagje toeren. Uit ervaring.
Ik neem aan dat de knappe koppen van MG hier over hebben nagedacht en uitgetest.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.