Nu weet ik dat het lelijk is, maar ik wil misschien z'n rand plakken die dient als stootrand, weet iemand waar ik dat kan halen? en heeft iemand dat toevallig al geprobeerd?
Ik hoor het graag, D.Blokker




DennisJ schreefColonEn als je dan toch tussen 2 auto's moet, zoek dan 2 dure auto's uit.
Kans is dan vrij groot dat de eigenaars daarvan ook zuinig zijn op hun auto

.:bert:. schreefColonDefensief parkeren![]()
Neenee serieus, ik denk ook altijd zeven keer na over waar ik ga parkeren. Liever wat verder moeten wandelen en "zeker" zijn.

Remieme schreefColonSupermarkt parkings vermijden! Die vrouwen met hun winkelwagentjes kijken werkelijk nergens naar
Tegenwoordig ga ik gewoon te voet naar de super, omdat er al teveel krassen door winkelende vrouwen zijn aangebracht. En briefje achterlaten is echt "not done".
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.