.:bert:. schreefColonWaar kan ik ergens info vinden over de verschillende uitvoeringen?
Ik heb wel wat online staan, maar niet geconsolideerd.
MGF MPi mk1
- standaard stof, volleder als optie
MGF VVC mk1
- standaard stof/leder, volleder als optie
MGF mk2
vernieuwde zetels, mogelijkheden
- stof
- leder
- leder (Oxford)
MGTF
vergelijkbaar met MGF mk2, maar de variant met Alcantara (R) is erbij gekomen. De TF160 werd standaard voorzien van deze laatste uitvoering.
.:bert:. schreefColonEn wat is een redelijke richtprijs voor zo'n een in zeer goede staat verkerende binnenkant?
Verzending en staat zijn dikwijls de spelbreker. Eigenlijk zou ik de voorkeur geven aan een set die of nieuw is of vooraf geïnspecteerd kan worden. De prijs is zeer afhankelijk van het setje dat je wil en wordt ook bepaald door het al dan niet aanwezig zijn van deurpanelen, bijhorende pook- en handremhoes, ... De meeste setjes zijn goed voor een paar 100-en euro's/ponden. Een koopje zit er af en toe wel tussen.
.:bert:. schreefColonZijn die dingen ook nog nieuw te vinden?
Soms wel, maar dat is weer een hele tijd geleden. Het laatste dat ik gezien heb, was enkel de bekleding (en OEM).
3rd party suppliers bieden uiteraard ook nieuwe (maar niet OEM) spullen aan (MGF Centre, Mike Satur, Newton Commercial, ...).
.:bert:. schreefColonOf misschien een minder proper setje scoren en dat laten overtrekken?
Iemand hier ervaring mee?
Dan kan je doen wat je wil: kleur en patroon combinaties zijn onuitputtelijk (ook de OEM kleuren). Let misschien op dat de layout (en de ervaring van zitten) verschillend is tussen mk1 en mk2/TF.
Voilà , een paar antwoordjes