




ttdesign6 schreefColonHet eerste gat in het linker deurpaneel heb ik al gemaakt, ging zeer goed.
Ik heb een radio van een wat onbekender merk, weet ik zo even niet uit mijn hoofd, maar die kan het makkelijk aan. Aangezien ik mijn originele mg speakers er op 2 dagen heb uitgeblazen met deze radio leek het me zo handig een paar mooie speakers te regelen.
De radio die ik heb heeft ook een DVD schermpje, opzich een mooi zing maar hij steekt wat uit omdat hij wat groter is dan een gewone radio. Ik ga dus ook binnekort opzoek naar een normale radio die het aankan....
Iemand een 2ehandsje?.....





crazywolf schreefColonDus of je echt een amp nodig hebt hangt veel van je radio af
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.