Ben er vrij zeker van dat jij hetzelfde probleem hebt als ik had
Bij mij is het dus weggegaan doordat per ongeluk de hydragasbol uit zijn houder was geschoten, hele druk uit het systeem gelaten en meteen terug alles vastgemaakt en laten oppompen maar
Maar het gekraak was als bij wonder verdwenen!
Ik kan deze methode echter niet meteen aanraden...
Sinds een paar dagen kraakt er wel iets als ik mijn stuur volledig draai
