

quinternet schreefColonHi!!
Ik heb last van een raar euvel: Wanneer ik stuur, draait het stuur niet vanzelf terug. Dit heb ik bij iedere snelheid.
Ik heb echt geen idee waar dit door kan komen. Stuurhuis?? Stuurbekrachtiging?? Help!
Gr, Quinternet.

Blue Maniac schreefColonquinternet schreefColonHi!!
Ik heb last van een raar euvel: Wanneer ik stuur, draait het stuur niet vanzelf terug. Dit heb ik bij iedere snelheid.
Ik heb echt geen idee waar dit door kan komen. Stuurhuis?? Stuurbekrachtiging?? Help!
Gr, Quinternet.
Ik heb een soortgelijk probleem na een klein schuivertje, als je hetzelfde probleem ervaart als ik momenteel dan is het misschien wijs elkaar te helpen door de oplossing te delen.
Mijn verhaal vindt je hier viewtopic.php?t=10283 het stuur moet je zelf continu naar de middenstand duwen en komt niet vanzelf meer terug.
Het vervelende is dat je continu aan het corrigeren bent en het directe gevoel totaal kwijt bent. Ik hoop van harte dat jij dit niet zo ervaart en mogelijk toch een ander probleem hebt. Als jij je wel in dit verhaal herkend ben ik erg benieuwd naar jouw oplossing hiervoor. Uiteraard zal ik ook mijn bevindingen blijven geven in mijn reeds uitgezette draadje.
Door dit forum zijn wel al een aantal zeer bruikbare tips binnengekomen die ik direct doorgeef aan mijn schadehersteller.
succes.....

Ralph schreefColonIk denk dat dan de EPAS sensor gerest moet worden.
HIER vind je een handleiding hoe je dit kunt doen.

quinternet schreefColonBlue Maniac schreefColonquinternet schreefColonHi!!
Ik heb last van een raar euvel: Wanneer ik stuur, draait het stuur niet vanzelf terug. Dit heb ik bij iedere snelheid.
Ik heb echt geen idee waar dit door kan komen. Stuurhuis?? Stuurbekrachtiging?? Help!
Gr, Quinternet.
Ik heb een soortgelijk probleem na een klein schuivertje, als je hetzelfde probleem ervaart als ik momenteel dan is het misschien wijs elkaar te helpen door de oplossing te delen.
Mijn verhaal vindt je hier viewtopic.php?t=10283 het stuur moet je zelf continu naar de middenstand duwen en komt niet vanzelf meer terug.
Het vervelende is dat je continu aan het corrigeren bent en het directe gevoel totaal kwijt bent. Ik hoop van harte dat jij dit niet zo ervaart en mogelijk toch een ander probleem hebt. Als jij je wel in dit verhaal herkend ben ik erg benieuwd naar jouw oplossing hiervoor. Uiteraard zal ik ook mijn bevindingen blijven geven in mijn reeds uitgezette draadje.
Door dit forum zijn wel al een aantal zeer bruikbare tips binnengekomen die ik direct doorgeef aan mijn schadehersteller.
succes.....
Heb jij het resetten van de EPAS ook al eens geprobeerd?? Jouw klacht lijkt inderdaad wel op die van jou, maar zo heel erg is het ook weer niet. Maar dat kan ook komen doordat ik niet echt anders gewend ben. Spoort ie bij jou verder wel normaal??
Misschien eens proefrijden??

Blue Maniac schreefColonYep, allemaal gedaan, nieuw stuurhuis geprobeerd, andere computer en het resetten van de EPAS, het heeft allemaal geen enkel effect gehad.
De wagen spoort zoals het hoort en daar zit nu juist het probleem, je blijft dus zoeken.
Temeer daarom ben ik zo benieuwd naar eventuele ervaringen van andere F bezitters. Ondanks het vervelende sturen ga ik komend weekeinde lekker los in Winterberg Duitsland. Ik kom waarschijnlijk terug met enorme spierballen maar dat is dan maar zo.
Zoals het nu lijkt wordt volgende week mijn F weer verwacht bij de hersteller voor een nader onderzoek, ik houdt mijn vingers gekruist.


ErikB schreefColonquinternet schreefColonRalph schreefColonZo spannend is het niet hoor.
Ja.... Waarschijnlijk als je weet waar je mee bezig bent....
Geen onverstandige houding en daar heb ik respect voor. Met veiligheid moet je niet spelen en als je eraan werkt moet je zeker zijn.




quinternet schreefColonMooi om te zien hoe het stil blijft na een concrete hulpvraag....... Jammer.....
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.