

RemcovanKuilenburg schreefColonIk hou jullie op de hoogte wat er uit komt.



Brooklands schreefColonUltimate schreefColonvanzelf een antwoord
Dit zijn niet echt woorden die passen bij de RDW.![]()

Nem58 schreefColonHet zou mij niet zozeer om het geld gaan maar om het principe.


RemcovanKuilenburg schreefColonKlopt het gaat mij totaal niet om het geld. Het gaat mij er om dat de staat nog meer van mijn rekening aan het plunderen is.
Ik moet nu de auto gaan wegen bij een keurings station en de naam aanpassen betekend een complete herkeuring.


RemcovanKuilenburg schreefColonHet wegen van de auto gaat niet heel veel kosten. Herkeuring voor de naam wel. Alleen zit je met het volgende probleem. Auto fabrikanten gaan voor een type goedkeuring met een zo leek mogelijke auto naar de weegbrug. Net voldoende benzine om er te komen. Accu zo klein mogelijk. Geen Radio er in etc etc etc. Vandaar dat ze bij een bepaald gewicht uit komen. Een vriendelijke mevrouw van de RDW vertelde mij dat zij het gewicht van de papieren hebben gehaald waar de auto vandaan komt. Dus in Duitsland zou mijn MG 1080 kg moeten wegen. En wat een toeval ik heb de Duitse papieren nog en daar staat in dat de auto 1135 kg moet wegen. Ik begrijp er helemaal niets meer van![]()
Wel een leuke bijkomstigheid. Het kenteken van mijn MG was in Duitsland KM-MG11

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.