Net even een kijkje genomen onder de F en kwam het volgende tegen, direct achter de voorbumper. Kan iemand met vertellen of dit normaal is? Zo krijg je toch speling?
De reden dat ik hier gebrand op ben is omdat het rijgedrag van mijn F niet het allerbeste te noemen is, hij is overdreven windgevoelig (ook als het windstil is :-p). (Banden reeds gewisseld, uitgebalanceerd, 4x uitgelijnd, stuurkogel vernieuwd)
Graag jullie mening.


