


quinternet schreefColonHi!!
Ik heb een nieuw brandstoffilter gekregen omdat mijn F-je wat last heeft van bokken/inhouden. Ik heb m'n bougies en bougiekabels vervangen, dus nu maar even kijken wat een nieuw brandstoffilter doet.
Gewoon losschroeven, vervangen, vastschroeven?? Of vergeet ik dan iets?
Thanx maar weer!!
Gr, Quinternet.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.