



Murphy schreefColonEen hele tijd geleden toen ik onderweg was naar "de Berg" begon mijn mistachterlicht te knipperen. Of ik nu op de schakelaar drukte of niet het maakte allemaal niets uit.
Bruno en Bruce kunnen het zich misschien nog herrinneren.
Bruno wou me toen helpen door de contacten van de schakelaar schoon te maken maar aangezien ik toch nog garantie had heb ik toen gezegd het wel aan de garagist over te laten.
Intussen heeft mijn auto twee dagen bij de garage gestaan zijn de massa aansluitingen vernieuwd heb ik een nieuwe schakelaar en een nieuw relais maar is het probleem nog steeds niet opgelost.
Heeft iemand nog suggesties want hoewel mijn garagist het niet opgeeft krijg ik wel de indruk dat hij het ook niet meer weet.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.