door Roy » do jun 17, 2010 12:32 pm
is een composet , losse woofers, tweeters en de hele rambam? Dat zie ik niet zo zitten. Wat er in mijn auto aan geluid zit kan me eigenlijk niet veel schelen, liefst zo simpel mogelijk en ik ben snel tevreden. Het geluid momenteel is wel zwaar !%#$@, ivm de gescheurde speakers. Ik zoek dus eigenlijk gewoon speakers die er zo in kunnen, dmv stekker aansluiten en vastschroeven. Anders zou ik gewoon nieuwe originele kopen, maar er moet vast wel iets beters zijn. Daarom dacht ik aan die JBL's.
Die JBL van de foto is trouwens de GTO 6538, 3 weg speakers, 16,5 cm en pakweg 5 a 6 cm inbouwdiepte.
Kan ik deze dus zo verwisselen met de originele of komt daar nog wat bij kijken, zoals draadjes aansluiten etc. Wat is eigenlijk het voordeel van deze 3-weg tov 2-weg?