door Hippert » wo jun 16, 2010 11:31 pm
ik moet eerlijk toe geven dat ik het niet raar vind staan dat alles boven de deur zwart is. heb er over nagedacht en denk toch dat het mij stoort dat alleen de raam omlijsting een andere kleur/tint heeft. maar mijn voorkeur gaat uit naar antraciet,
ook de raam omlijsting. maar denk niet dat het voor mij haalbaar word om de raam omlijsting ook mee te laten spuiten. ik heb al een gigantische lijst van reparaties en mods die ik wil afwerken en dan zou de raam omlijsting niet heel erg hoog komen te staan.
dus ik ben er uit, ik laat me kapje zwart spuiten, de raam omlijsting laat ik voor wat het is. maandag ga ik langs een schadeherstel bedrijf
bedankt voor de reacties,
ik weet dat ik gewoon lekker moet doen wat mij mooi lijkt, maar ik had nog nooit een (T)F gezien die alles mee gespoten had op de raamlijsting na. wil geen dingen doen waar ik spijt van krijg. het is ook mooi om te lezen wat iedereen z'n visie daar op is.
1999 antraciet MGF MPi
(in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)