door Roy » wo jun 16, 2010 10:42 am
Tja, da's nu net het probleem, want ik weet niet hoe vuil hij is en of dit al eerder is gedaan. Als het nog nooit gedaan is, zal er wel het een en ander aan vuil in zitten, denk ik. Hij heeft wel zo'n 2 jaar geleden een grote beurt gehad en toen is de olie voor het laats vervangen. De olie aan de peilstok is wel behoorlijk zwart.
Maar ik loop dus het risico de motor in de soep te draaien? Ik weet niet of ik dat risico wel wil nemen...
Mijn auto loopt stationair altijd te hoog bij het starten trouwens, dus dat is ook al een beetje tricky dan. (gasklep wordt volgende week vervangen door een 52mm)