ik heb dus een botsing gehad met mijn wagen...
nu mijn vraag is, of het mogelijk om de front te veranderen naar een TF + wat de prijs zou zijn ongeveer...
is sowieso niet voor direct, maar gwn voor een idee te hebben.
want ik zal er voorlopig een hele tijd zo mee rijden tot ik er financieel klaar voor ben om er WEER geld in te pompen
( als er iemand de wagen zo wilt kopen mag die altijd iets laten weten )
bedankt
Gr






