BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Veerbol toch lek?
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Veerbol toch lek?

    door ttdesign6 » ma jun 07, 2010 6:46 pm

    Een tijdje geleden heb ik hier al eens gevraagd of een van de veerbollen van de auto misschien lek kon zijn omdat de auto scheef stond.

    Ik heb de auto anderhalve maand geleden rechts weer wat laten bijpompen zodat hij gelijk stond met links. Nu is het wederom het zelfde. De auto hangt recht niet zo laag als wanneer de auto niet is opgepompt dus dat vind ik een beetje vreemd, maar het is duidelijk te zien dat hij scheef staat.

    Links kan ik bij de voorkant 4 vingers tussen spatbord en band stoppen, achter is dit 3. Aan de rechterkant 3 voor en 2 achter.

    Ik weet niet precies wat er aande hand is, misschien hebben jullie tips en hoe kan ik eventueel uitvogelen of het echt een lek is?

    Gr,

    Tom
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    vanspeed
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 237
    GeregistreerdCOLON ma okt 19, 2009 9:10 pm
    WoonplaatsCOLON Hoogblokland

    door vanspeed » ma jun 07, 2010 7:29 pm

    mgf van m'n broertje die ik vorige week heb opgepompt zit ook een verschil van 1 cm voor t.o.v. achter. dit blijft ongeveer het zelfde aangezien voor en achter per kant gekoppeld is.
    Links en rechts zijn nu wel gelijk geworden !

    Wellicht heb je een lekkage bij de o-ringen van de koppelslangen, dit kan op diverse plekken, uit m'n hoofd ; de veerbollen, bij t-stuk onder plastiek kap (2x) en onderkant ter hoogte van benzinetank ergens.
    Dit is dus per kant.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » ma jun 07, 2010 7:47 pm

    Wat een zeik..begin maar te zoeken :roll:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten