door ttdesign6 » ma jun 07, 2010 6:46 pm
Een tijdje geleden heb ik hier al eens gevraagd of een van de veerbollen van de auto misschien lek kon zijn omdat de auto scheef stond.
Ik heb de auto anderhalve maand geleden rechts weer wat laten bijpompen zodat hij gelijk stond met links. Nu is het wederom het zelfde. De auto hangt recht niet zo laag als wanneer de auto niet is opgepompt dus dat vind ik een beetje vreemd, maar het is duidelijk te zien dat hij scheef staat.
Links kan ik bij de voorkant 4 vingers tussen spatbord en band stoppen, achter is dit 3. Aan de rechterkant 3 voor en 2 achter.
Ik weet niet precies wat er aande hand is, misschien hebben jullie tips en hoe kan ik eventueel uitvogelen of het echt een lek is?
Gr,
Tom
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman