BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
Gekocht: MGF MKII 2000 « Thread started: Feb 20th, 2004»
  • Elan

    Gekocht: MGF MKII 2000 « Thread started: Feb 20th, 2004»

    door Elan » di maart 23, 2004 7:36 pm

    We zijn er enkele maanden mee bezig geweest maar het was de moeite waard.
    Sinds twee weken rijden we met een Solar Red MGF MKII van 2000 met 32.000 km op de teller.
    Wat een plezante wagen om mee te rijden!
    Een kroniek van het aankoop-proces vindt je op volgende webpagina:


    http://users.pandora.be/rocket3/MGF_KRONIEK.html

    Ik hoop nog dikwijls op dit forum te komen, niet met problemen natuurlijk.

    Groeten,

    Dirk

    -----------------reply Sander-------------------
    Klink optimistisch maar het blijft engelse troep

    Je bent gaan kijken naar deze wagen
    Afbeelding

    Maar hebt deze gekocht:
    Afbeelding

    Is dit dezelfde auto met mooie nieuwe velgen of is het 1e plaatje een willekeurige rode F ?

    Ik vind het in ieder geval een mooie combinatie; het rood met deze velgen. Nette wagen !

    -----------------reply Elan-------------------
    Klink optimistisch maar het blijft engelse troep
    Nou ja, na dertig jaar engelse troep mag ik me wel een "Die Hard" noemen . . .

    Zoek de fout: De eerste foto is van de vorige eigenaar, voor hij andere velgen monteerde.

    Groeten,
    Dirk

    -----------------reply Bruno -------------------
    Tja Dirk,

    Lijkt me een ongeloofelijke omslachtige bezigheid geweest. Het is inderdaad een zeer leuke F. Tussenhaakjes, je bent vrij uniek met een rode F, en de VVC velgen eronder maken het plaatje compleet.
    Tot op een forum evenementje ?

    -----------------reply Luc-------------------
    Hoi Dirk,

    Welcome to the Club.

    Waarom moe(s)t de Lotus de deur uit??

    Luc

    (nee, nee, Bruno, ik heb al wielen genoeg in mijn garage

    -----------------reply Elan-------------------
    Waarom moet de Lotus de deur uit?

    Plaats en tijdgebrek.
    Ik heb ook nog een te restaureren Lotus Elan 1967.
    Afbeelding
    Soms moet je een keuze maken.
    De MGF is in ieder geval een goede keuze.

    Dirk
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten