hierbij een foto, en zoals al uit de omschrijving van mrcarribean blijkt heb je hier geen brug voor nodig.
Als je de kabels los gaat halen, let erop dat je deze terug plaatst zoals de nummers hier op foto aangeven, indien de kabels geen nummer hebben, doe er een plakbandje op en schrijf het nummer op (het hoeft niet, je kunt het ook aan de lengte van de kabels zien, maar voor de zekerheid ).
De bougies moeten een mokka kleur hebben, vooral niet vet aangeslagen.
Hierbij een link hoe een bougies er normaal uit hoort te zien en enkele met problemen:
http://www.sparkplug-crossreference.com/
De kabels mogen geen scheurtjes of breuken vertonen. Overigens, als dit het geval is, dan loopt de motor doorgaans ook niet al te best meer.
Tevens dien je rekening te houden dat de bougies diep in de kop zitten, dus een lange sleutel met rubber grip ( voor de bougie, niet voor je handen ), anders sta je echt te stoeien om ze eruit te krijgen. Tevens is de maat van de bougiesleutel 16mm.
