BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
windowstopper
  • henk s
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 56
    GeregistreerdCOLON wo aug 08, 2007 1:32 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    windowstopper

    door henk s » wo jun 02, 2010 3:23 pm

    Het antwoord op mijn vraag staat wellicht al op dit forum maar ik kan het niet vinden.
    Mooi weer, ideaal om het rechterraam eens goed af te stellen. Bekleding eraf, maar, oh, pech, het oranje stoppertje was helemaal naar beneden in de diepte gevallen. Ik heb het stoppertje vergeleken met de foto op Dieters' pagina, hij lijkt me goed. Maar hoe krijg je in vredesnaam dat stoppertje er weer op zonder een gynaecoloog te raadplegen?
  • Avatar gebruiker
    Drikje S1
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 375
    GeregistreerdCOLON zo jan 03, 2010 8:37 pm
    WoonplaatsCOLON Hilversum en Oud-Loosdrecht
    CONTACTCOLON

    door Drikje S1 » wo jun 02, 2010 4:48 pm

    Mogelijk dat ik je vraag niet goed begrijp, maar de tekst bij foto 6 op de site van Dieter lijkt mij duidelijk, ik siteer :

    ' New window stop at the left hand door, seen through the speaker hole. "

    Dus door de speaker opening.
    Mocht je met de hand het oranje blokje niet te pakken krijgen, dan iets van een aluminium strip buigen in de richting waar het blokje nu ligt, plakband met de plakzijde naar buiten over het uiteinde van deze strip, iets verder op de strip weer met plakband vastzetten, en je hebt een strip met plakzooi om iets terug te halen, wel iets van ducktape gebruiken geen Hema plakband. Deze methode heeft bij mij al vaak gewerkt.

    Gr. Drikje S1
    Honda NSC50R scooter
    Lotus Elise S1 bj. 06-1996. chassis nummer 21.
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » wo jun 02, 2010 7:26 pm

    Dat oranje stoppertje is een drama, gaan iedere keer kapot. je kunt veel beter een ander kopen, uit 3 delen. Ze zijn niet duur.

    Kijk even hier:
    http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/the_eaton_projects/window_stop/windowstop.htm
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo jun 02, 2010 11:12 pm

    Ik heb ze steeds allemaal in huis. De zwarte zijn net iets lastiger de installeren, maar met de juitse tools, appeltje-eitje. De oranje, gaat er vanzelf in zonder tool.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten