door Sander » wo jun 02, 2010 11:40 am
Gooi misschien vooraan 205 om de boel in balans te houden ?
225 is iig ongebruikelijk dus je kan niet uit de ervaring van een ander putten. Check op de Toyo website of je die breedte wel op een de een relatief "smalle" velg mag gebruiken (aantal J van de TF velg even opzoeken)
Anders krijg je "ballon-vorming". Op de Toyo website staat dit gespecificeerd.
Ik zelf zou gewoon voor 215 gaan. Die 1 cm valt niemand op.
Laatst bijgewerkt door 1 op
Sander, in totaal 0 keer bewerkt.
Building >200BHP K-series