Vol ik de remmen, en een piepje van de banden was niet te voorkomen.
Alleen als ik nu rem, hoor je soms een soort fluitend geluid.
Het is er niet altijd, heel soms, maar het is wel vreemd...
Iemand een idee hoe dit kan of wat het veroorzaakt?




Kasper schreefColonStoor je jezelf er dan aan?
Het ligt inderdaad aan het type blok, Ik gebruik Mintex omdat ik wel waarde hecht aan het tijdig stoppen van de auto. Mintex geeft voor mij daar het beste gevoel bij. Het gaat wel gepaard met wat piepen en eenmaal warm geremd, soms een fluitend geluid.
Overigens waren mijn ervaringen met Green stuff ook niet slecht.


lucas schreefColonBruce schreefColonIk heb er gelukkig geen last van, maar ik vind piepende remmen heel vervelend...
ik sowieso "alles wat piept" ... ik heb trouwens nieuwe remblokken op TF... en na enkele 1000km terug dat muizengeluid

Kasper schreefColonAanwennen wat feller te remmen en niets steeds uit te bollen met de voet op de rem wil dit euvel meestal wel oplossen.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.