



Ultimate schreefColonIk heb ooit ook eens op ebay van die lederen covers gezien voor om de houder, maar kan ze nu helaas nergens meer vinden.

RacingGreen schreefColonUltimate schreefColonIk heb ooit ook eens op ebay van die lederen covers gezien voor om de houder, maar kan ze nu helaas nergens meer vinden.
http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/MG ... g_mgf.html

Ultimate schreefColonAls ik dingen heb die niet soepel gaan, of vast lopen, spuit ik er altijd wd40 in.
Lekker veel, en dan een paar keer de gordel er in en uit klikken.
Dan komt de kruipolie overal bij, en hopelijk doet ie het daarna weer beter.
Ik heb al menig dingen zo opgelost
En gebruik wel een doek, want het zal er denk aan alle kanten uitlopen, zonde van je interieur!
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.