



crazywolf schreefColonGrip achteraan is zo goed bij me dat hij me steeds vooraan uitbreekt(en de voorste banden zien er al erg uit met +-2000km
)

Bruno schreefColoncrazywolf schreefColonGrip achteraan is zo goed bij me dat hij me steeds vooraan uitbreekt(en de voorste banden zien er al erg uit met +-2000km
)
Het feit dat hij niet overstuurt resulteert niet in een sneller onderstuur.

crazywolf schreefColonGrip achteraan is zo goed bij me dat hij me steeds vooraan uitbreekt(en de voorste banden zien er al erg uit met +-2000km
)

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.