



ErikB schreefColonSander schreefColonEr zou iets mis kunnen zijn met de drukregelaar die inline zit met de achterremmen.
Absoluut .... aangezien beiden achteraan last hebben. Die is echter minder snel gechecked, maar moet mee op de lijst.

ErikB schreefColonVergeet niet dat een slechte werking van de remmen vooraan de remmen achteraan gaan overbelasten. Dus als je over de thermometer kan beschikken zou ik hem meebrengen naar een volgend evenementje.
Het procentueel verschil tussen voor en achter kan interessant zijn.




Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.