Mooi om als eerste bericht direct een tip te posten !!!
Welkom
Even aanvullen:
- eerste waarop je moet letten is: werkt je snelheidsaanduiding nog. De stuurbekrachtiging is snelheidsafhankelijk en het systeem haalt z'n signaal vanop de cluster met de snelheidsmeter. Geen snelheidsmeting is geen bekrachtiging.
- bij stilstand te veel toeren maken zal de EPAS ook uitschakelen (ECU gaat ervanuit dat er wordt gereden (wegens toerental <> stationair toerental) maar er een fout is bij de snelheidsinfo (immers 0km/h))
en dan nog een afbeelding of twee
