


DennisJ schreefColonIk heb m er toevallig vanmiddag uitgehad.
Bij mij zaten er aan de voorkant 2 lipjes die onder de console haken.
Als je die naar achter haalt moet ie eruit kunnen, wel even het klepje dicht doen als je hem eenmaal een stukje omhoog hebt.
Dank je!

Superboer schreefColonDennisJ schreefColonIk heb m er toevallig vanmiddag uitgehad.
Bij mij zaten er aan de voorkant 2 lipjes die onder de console haken.
Als je die naar achter haalt moet ie eruit kunnen, wel even het klepje dicht doen als je hem eenmaal een stukje omhoog hebt.
Dank je!
Probleem opgelost!

Superboer schreefColonMet het risico dat iedereen die dit leest nu heel erg hard begint te lachen
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.