Ik heb een vraagje voor de meer gevorderde mgf kenners.
Bij het nemen van een hobbel op de weg heeft mijn mgf de neiging
om vooraan een beetje te verspringen.
Op een recht stuk valt het best mee , maar in een bocht is dit soms wel irritant en waarschijnlijk ook niet echt het meest veilige.
Ik heb de wagen laten verhogen +- 35 cm , er is een wiellager vervangen alsook de banden zijn vervangen door Toyo's.
De baanligging is verbeterd, de trillingen in het stuur zijn weg, nu nog enkel het verspringen!!!!!!!!
Is dit bekend bij iemand van jullie? Elke reactie is welkom
Thx





