



nasredinho schreefColonvandaag naar een garagist geweest in verband met dit, ik heb zelfde probleem, auto is uitgelijnd enzo
het is je as ofzo iets :p
bij mij heeft de wagen een goeie klap gehad volgens hem waardoor het scheef ging


Wiellem schreefColonnasredinho schreefColonvandaag naar een garagist geweest in verband met dit, ik heb zelfde probleem, auto is uitgelijnd enzo
het is je as ofzo iets :p
bij mij heeft de wagen een goeie klap gehad volgens hem waardoor het scheef ging
Is het bij jou wel opgelost nu dan?
Anders even kijken waar ik de auto het beste/goedkoopste kan laten uitlijnen.

Bruce schreefColonEn als ik mij niet vergis is het heel snel en makkelijk te verhelpen door een banden boer.

Wiellem schreefColonnasredinho schreefColonvandaag naar een garagist geweest in verband met dit, ik heb zelfde probleem, auto is uitgelijnd enzo
het is je as ofzo iets :p
bij mij heeft de wagen een goeie klap gehad volgens hem waardoor het scheef ging
Is het bij jou wel opgelost nu dan?
Anders even kijken waar ik de auto het beste/goedkoopste kan laten uitlijnen.

BlackFox schreefColonHeb hetzelfde gehad na een slippertje in de regen en een ontmoeting met een borduur...
Even naar de bandenboer geweest en €27 en een kwartiertje ofzo later was alles weer perfectttdesign6 schreefColonEven naar Kwikfit rijden Wiellem. €42,50 als ik het goed heb.
Dat is wel erg veel

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.