(tweedehands) compleet met vacuumpomp erop.
Iemand een idee waar de hydragasvloeistof te koop is


ttdesign6 schreefColonHoeveel heb je voor die pomp moeten betalen als ik vragen mag?




vanspeed schreefColonThanx for the info.
M;n vader is die pomp wezen halen voor ik meen €70,-![]()
Is zo'n origineel BL model.
We delen de kosten.![]()
moet nog wel even een net kleurtje krijgen haha![]()
Ik leeste op de site van Dieter dat men inderdaad ook wel eens een mensel van 2/3 coolant (antivries ?) en 1/3 spiritus gebruikt.
Veiligheidshalve lijkt het me beter om er het juiste spulletje voor de gebruiken



Hippert schreefColonIk ben al een tijdje op zoek naar zo´n pomp,
kan echter alleen maar bedrijfen vinden die de auto voor je oppompen.
Waar moet ik zoeken?

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.