



Roy schreefColon
Wat de uitlaat betreft, volgens mij heb ik die alleen bij Mike Satur gezien. Heb ik daarvoor ook het koppelstukje nodig, aangezien mijn auto van 1999 is?

Roy schreefColonbedankt! ik zal bruno even pm-en. wat de schokbreker powerflex bushes aangaat, die kan ik nergens op ebay vinden. Alleen een setje bovenste, maar ik moet volgens mij de onderste hebben. Misschien heb ik niet goed gezocht? Ook qua zonnekleppen is het aanbod zeer gering. Veelal alleen 1 kant (passagierskant).



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.