BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
Chrome & leder !!! « Thread started: Feb 15th, 2004»
  • Sander

    Chrome & leder !!! « Thread started: Feb 15th, 2004»

    door Sander » di maart 23, 2004 7:31 pm

    Heb vandaan mijn F voorzien van chrome doorhandles. Meteen de MG-kes maar weer eens gewassen

    De foto's staan online maar doorlinken werkt niet

    http://www.geocities.com/Sander_Bogers

    De doorhandles komen van www.mgfnl.nl en kosten 30 euro.
    Ben ik weer een stapje dichter bij de Abingdon look.

    Deze zomer wil ik Trophy velgen en een creme kleurig lederen interieur; liefst orgineel, weet imand een goed demontage bedrijf ?
    De getoonde velgen zijn spotless en komen te koop. Orginele 15" TF wielen

    -----------------reply JohanV-------------------
    Ziet er goed uit!

    Ik zelf, denk niets meer aan de buitenkant van onze F te doen....
    Maar idd die binnenkant....kan wel wat opleuking gebruiken.....
    Als je wat meer daarover weet hoor ik het graag....

    Ik weet wel dat ik de stoelen en deuren volledig met leer (naar keuze, kleur of niet) kan laten bekleden voor ongeveer 1100 euro incl. btw.....

    -----------------reply Bruno -------------------

    Ik weet wel dat ik de stoelen en deuren volledig met leer (naar keuze, kleur of niet) kan laten bekleden voor ongeveer 1100 euro incl. btw.....


    Inderdaad bv. bij http://www.ictnv.be


    -----------------reply Sander-------------------
    Dit antwoord kreeg ik een paar maanden geleden van ICT:

    Geachte,

    Het bekleden van het volledig interieur zoals op onze website komt op 750 euro in standaard leder en 875 euro in nappa leder.


    Hoogachtend


    Dieter verhaegen



    Op deze vraag:

    Geachte heer/mevrouw,

    Kunt u mij een richtprijs geven voor het bekleden van 2 voor stoelen. en twee kleine stukken van deurpanelen ?
    Het betreft hier een MGF. Ik had gedacht aan beige leder.

    Kunt u ook leder vervangen of kleuren aanpassen van stuurwielen?
    Wat kost het 50% van een toch al lederen stuurwiel een andere kleur te geven (van blauw naar beige) ?

    Hoe lang ben ik mijn auto kwijt mocht ik besluiten het te doen ?

    mvg,

    Sander Bogers

    Beetje beperkt antwoord..... Was er niet echt van gecharmeerd....

    -----------------reply Bruno -------------------
    Tja , niet echt het juiste antwoord geef ik toe, maar er komen per dag bij ICT 10-tallen zulke mails binnen waar meestal toch niets van komt, vandaar dat je geen mooi opstel terug kreeg, maar eerder een sumiere prijszetting. Echt geintreseerden nemen nadien terug kontakt op zullen ze denken.
    Anyway, ik heb een mailtje gestuurd naar ICT met uw klachten.
    Why, zul je je afvragen, wel omdat mijn vrouw er werkt als vertegenwoordigster.
    Ik hou je op de hoogte.
    In ieder geval weet ik dat de hoezen op voorhand kunnen gemaakt worden waardoor op enkele uren het geheel kan gedemonteerd en terug gemonteerd worden. Zo gebeurt het wel meer voor mensen die van heel ver komen. Enkel een bestelling met voorschot is op dat moment nodig.
    Wat het stuurwiel betreft moet men het eerst zien alvorens een prijsofferte te maken, omdat dit nogal specifiek is, en geen "bandwerk".

    -----------------reply JohanV-------------------
    875 is echt niet duur!!!

    Wij gaan opzeker zoiets doen, binnen nu en 2 a 3 maanden, dat staat vast.....
    Maar pakken ze dan voor die prijs ook de deuren mee?
    En de handrem en schakelpook hoes?

    Want dan zou je gewoon in 1x helemaal klaar zijn!!!

    Wij komen uit Den Haag.....dus voor ons zou vooruitbetalen de beste optie zijn.......
    Dus het zou in een paar uur geregeld kunnen zijn?
    Echt helemaal top!!!
    Kan eigenlijk al niet wachten....

    Er zit nu wel leer in, maar dat is geen beste kwaliteit volgens mij (standaard VVC leer+stof) en bovendien vind ik die groene accenten bij een Blauwe MGF niet echt bijster mooi.....
    Dus.....nog even wachten......en dan is ie echt helemaal af!!!!


    -----------------reply Bruno -------------------
    Deurpanelen zijn inbegrepen in de prijs. Pookhoesje en handrem dacht ik niet alhoewel dit ook zeer goedkoop is wegens weinig werk aan, en weinig leder nodig.
    Ik liet dit bij mijn wagen ook doen.
    Ik geloof dat er zelfs een blauwe mgf op de site staat met een blauw-zwart interieur. (de logo's in de zetel zijn wel apart te betalen)
    Je kan best kontakt opnemen met ict voor meer info.

    -----------------reply Sander-------------------
    Het stuurwiel is vervangen door een 100% zwarte. (van Fabrice) je had het een keer over reflectie in de voorruit van het oranje van jouw F wanneer je een oranje stuur zou nemen. Klink logisch en een wit stuk in mijn stuur zie ik daarmee ook niet zo zitten. (ik zou het wel overwegen)
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten