Gelukkig ligt 't eens aan mezelf

Ik zal er eens op letten.
Ik dacht laatst toen ik naar een speciale gelegenheid ging (net in pak)
wat gaat de auto in alle versnellingen maar met moeite...wat bleek.
Ik had van die mooie schoenen met langere punt aan waardoor ik voor mijn gevoel de koppeling intrapte maar in werkelijkheid maar een heel klein beetje.

Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman